MenuButton

SugarCRM is een webgebaseerd CRM dat wereldwijd veelvuldig succesvol wordt toegepast om:

  • Prospects te ontwikkelen en als klant te winnen
  • Klanten te bedienen en te behouden
  • Partners te ondersteunen en te assisteren bij het werven van klanten

Het biedt een gebruikersvriendelijke oplossing om klantgegevens overzichtelijk en gebruikersvriendelijk te beheren en vanuit een centrale plek te delen met Sales, Marketing en Customer Service medewerkers.

Daarnaast biedt On-Site effectieve mogelijkheden om het CRM te koppelen aan de website om:

  • bezoekers van de website te identificeren, zodat deze kunnen worden opgevolgd verkoopmedewerkers
  • de inhoud van de website te personaliseren op basis van specifieke interesses (geregistreerd in het CRM)
  • prospects regelmatig geautomatiseerd per e-mail te informeren over specifieke onderwerpen op basis van bijvoorbeeld aanvragen, bekeken onderwerpen op de website aangevuld met CRM gegevens
  • klanten een Customer Self-Service Portal te bieden, waarin zij accountgegevens vinden en de status van orders en ondersteuningsaanvragen kunnen inzien
  • dealers een Partner Portal te bieden waarin zij verkoopondersteunende materialen kunnen vinden.

Over On-Site
On-Site is een praktijkgericht full-service Internetbureau dat op een doortastende en professionele manier interactieve webapplicaties ontwikkelt voor zakelijke toepassingen – met name voor B2B opdrachtgevers. We beschikken over brede ervaring bij het realiseren van effectieve, succesvolle CRM- en CMS-oplossingen.

On-Site is een Certified Partner en ervaren implementatiepartner van SugarCRM.

Voorbereid op de toekomst
Met grote regelmaat brengt SugarCRM nieuwe versies uit met vernieuwende functionaliteiten. Zo zijn in versie 6 functionaliteiten voor mobile en socialCRM toegevoegd. Ook andere softwareontwikkelaars brengen met regelmaat toepassingen op de markt die aansluiten op SugarCRM als veelgebruikt relatiebeheersysteem bijvoorbeeld voor Marketing Automation.

SugarCRM is:

Webgebaseerd
Het webgebaseerde SugarCRM is via de browser 24/7 beschikbaar voor geautoriseerde gebruikers. Bovendien kunnen eenvoudig koppelingen worden gelegd met andere (webgebaseerde) systemen.

• Gebruikersvriendelijk
De gebruikersinterface is intuïtief en begrijpelijk, zelfs voor beginnende gebruikers. Verder kunnen aanpassingen worden aangebracht, zodat SugarCRM aansluit bij specifieke gebruikerswensen.

• Kostenefficiënt
De verschillende Editions zijn beschikbaar tegen scherpe tarieven per gebruiker per jaar. De totale Costs of Ownership (TCO) zijn in veel gevallen lager vergeleken met oplossingen van concurrerende aanbieders, zowel On-Premise als SaaS met een gelijk niveau aan functionaliteiten.

Bewezen open source technologie
De basisversie van SugarCRM is en blijft open source, terwijl de schaal van de ontwikkelaar dusdanig is, dat continuïteit gewaarborgd blijft. Rondom SugarCRM heeft zich een ecosysteem van ontwikkelaars (individuen en bedrijven) gevormd die voortdurend innovatieve en bruikbare, aanvullende modules (plug-ins, add-ons) op de markt brengen
SugarCRM is zowel verkrijgbaar als installeerbare softwaretoepassing als een SaaS-oplossing.

Afhankelijkheid van een leverancier (en diens wijzigende kostenmodel) blijft daarmee beperkt. Bovendien blijven de in SugarCRM opgeslagen gegevens altijd ter beschikking van, en toegankelijk voor de opdrachtgever.

Op maat te snijden
Zowel eenvoudige als complexe aanpassingen van SugarCRM kunnen worden gerealiseerd.

Mogelijkheden
SugarCRM kan volledig op maat wordt gesneden voor specifieke gebruik. Gebruikersacceptatie kan zo worden gemaximaliseerd. On-Site is dé specialist als het gaat om het op maat snijden van SugarCRM op een aantal niveaus:

  • Aanpassen van de ‘Look & Feel’ (bijv. kleuren, logo’s)
  • Aanpassen van de gebruikersinterface (bijv. invulvelden, keuzemenu’s etc.)
  • Uitgebreide wijzigen en toevoegen van functionaliteiten (bijv. branchespecifieke functies)
  • Integratie met andere systemen (bijv. backoffice systemen of CMS)

Afhankelijk van de complexiteit van de aanpassingen kan rekening gehouden worden met de mogelijkheid om zonder veel problemen een volgende upgrade van SugarCRM door te voeren. Voorbeelden van complexe maatwerkprojecten die door On-Site zijn uitgevoerd:

  • een webshop voor maatwerkproducten gebaseerd op SugarCRM
  • evenementregistratie en toegangsbeheer via SugarCRM voor een organisator van vakbeurzen
  • integratie van mobile apps voor netwerkbijeenkomsten

Licenties
On-Premise, Hosted, of Cloud SugarCRM is beschikbaar als software die intern kan worden geïnstalleerd en gehost op de servers van de organisatie zelf, (de On-Premise variant) EN als Software-as-a-Service oplossing (SaaS) extern worden gehost, door een gecertificeerde partner van SugarCRM (de Hosted variant) of door SugarCRM zelf die een eigen robuuste cloudoplossing biedt (de Cloud variant). In het geval van Software-as-a-Service wordt een all-in abonnement in rekeninggemaakt.
Afhankelijk van de specifieke eisen en mogelijkheden die gebruikers hebben kan een keuze worden bepaald.

Factoren die een rol spelen:

  • beschikbaarheid interne IT capaciteit (fysieke infrastructuur en organisatorisch)
  • eisen aan gegevensbeveiliging
  • afhankelijkheid van 24/7 beschikbaarheid van SugarCRM
  • mate waarin maatwerk (integratie en koppelingen) vereist zijn.

On-Site biedt opdrachtgevers de mogelijkheid gebruik te maken van zowel On-Premise, Hosted als Cloud installaties. Bij de On-Premise variant is een Managed Solution optie voor handen, waarbij we technische ondersteuning en een full-service helpdesk voor gebruikers bieden als aanvulling op een installatie bij de opdrachtgever.

Editions: Community, Professional, Corporate, Ultimate
SugarCRM is verkrijgbaar in een aantal zgn. Editions; een Open Source Community Edition, en een aantal commerciële versies: Professional, Corporate, en Ultimate Editions. De verschillen hebben te maken met een oplopend aantal beschikbare functionaliteiten (bijvoorbeeld Productcatalogus, Offertebeheer, Workflowbeheer, Rapportage en Gebruikersrollen/ Gegevensbeveiliging).

Werkwijze
On-Site verzorgt de levering van SugarCRM, de implementatie van standaardfunctionaliteiten, de bouw van aanvullende functionaliteiten en na oplevering, eventueel het applicatiebeheer en eventuele ontwikkeling van uitbreidingen. Daarbij wordt een beproefde en flexibele methodiek gehanteerd die achtereenvolgens aandacht besteedt aan:

  • Zakelijke doelstellingen: business case
  • Gebruikersacceptatie: gebruikersvriendelijkheid en intensieve trainingen
  • Technische realisatie: Installatie, configuratie en maatwerk
  • Klantgerichte ondersteuning na oplevering, wijzigingen en uitbreidingen

Bovendien zijn we opdrachtgevers graag van dienst als het gaat om de optimale inzet van het SugarCRM bij:

  • Zoekmachine marketing
  • e-mail marketing
  • Social media marketing
  • Mobile marketing

On-Site hanteert een de CRM 360 methodiek, waarbij mensen, processen en systemen op elkaar worden afgestemd. Bovendien gebruiken we voor de technische implementatie een zgn. Agile ontwikkelmethodiek die benodigde flexibiliteit mogelijk maakt en inspeelt op de (mogelijk) veranderende eisen en verbeterde inzichten gedurende het implementatietraject.

Bel ons of stuur ons een bericht voor een vrijblijvende kennismaking.

 
NEEM CONTACT MET MIJ OP
Neem de beveiligingscode over:
 Security code