MenuButton

Met het Content Management Systeem van Kentico krijgt u grip op uw website, intranet, webshop en online community. Het Kentico CMS is een complete, kant-en-klare oplossing, waarmee u direct aan de slag kunt; vanaf dag één beschikt u over alle mogelijke functionaliteiten - standaard!

En On-Site staat garant voor een zorgeloze implementatie op maat!

• op tijd en binnen budget
• zoekmachinevriendelijk en geoptimaliseerd voor online marketing
• keuze uit een groot aantal aanvullende modules en integratiemogelijkheden
• full-service: vormgeving, implementatie, koppelingen, hosting en online marketing

On-Site is een Kentico Gold Partner en een van de meest ervaren Kentico partners in Nederland.

Over Kentico
Kentico is een Tsjechisch softwarebedrijf (opgericht in 2004, 60+ medewerkers) dat via een internationaal partnernetwerk een snelgroeiend aantal klanten van gebruikersvriendelijke oplossingen voorziet. Wereldwijd maken 7.000 ondernemingen gebruik van Kentico voor meer dan 25.000 grote en kleine websites in 100 landen.

Functionaliteiten: Kentico 8
Naast de bestaande functionaliteiten voor Web Content Management, e-Commerce, Intranet & Collaboration en Sociale Netwerken, introduceert Kentico met de laatste versie van haar CMS ook uitgebreide Online Marketing functionaliteit. Zo wordt het mogelijk bezoekersgegevens op één centrale plek (relatiebeheer) in het CMS te bewaren en wordt het mogelijk het gedrag van bezoekers te registreren en te monitoren (lead scoring). Op basis van bezoekersgedrag en voorkeuren kan content worden gepersonaliseerd.

Functionaliteiten voor webstatistieken en e-mail marketing zijn aanzienlijk uitgebreid en A/B testen (waarbij de effectiviteit van twee verschillende versies van een webpagina wordt gemeten) is mogelijk.

Alle functionaliteiten op een rij:

Online Community
Blogs
Forums
Geregistreerde gebruikers(groepen)   
Vrienden en vriendengroepen
Beoordelingen   
Geomapping
(Private) Messaging   

Commerce en Online Marketing
Webshop   
Boekingssysteem
Zoekmachine optimalisatie
Zoekmachinevriendelijke URL's
Nieuwsbrief   

En:
MS Sharepoint integratie
Google Maps
Geavanceerde beveiliging   
uitgebreide API
honderden kant-en-klare webparts

Koppelingen en integratie
Dankzij de open structuur van het Kentico CMS zijn er vele integratiemogelijkheden, zoals:

Marketing Automation en e-mail marketing
Of u nu gebruik maakt van Marketing Automation en e-mailfunctionaliteiten van Kentico of systemen van andere leveranciers, de implementatie is geen sinecure. On-Site assisteert bij het bedenken en inrichten van oplossingen gebaseerd op o.a.:

Customer Relationship Management (CRM) of relatiebeheersysteem
Het uitwisselen van informatie tussen de website en uw relatiebeheersysteem leidt tot verbeterde interactie met klanten. On-Site heeft ervaring met het realiseren van koppelingen met o.a. de volgende systemen:

Document Management Systeem (DMS)
Documenten zijn vanuit het DMS, beschikbaar op de website

Economic Resource Planning (ERP)
Wanneer de webwinkel bijvoorbeeld actuele voorraadinformatie moet tonen, is een koppeling met uw backoffice vereist. Maak gebruik van onze kennis en ervaring met:

Gebruikt u een ander systeem? Ook dan komt onze ervaring goed van pas. Neem contact op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Werkwijze
On-Site implementeert zowel kleine als grote websites op basis van het Kentico CMS. Onze projectmethodiek wordt afgestemd op de technische complexiteit, het beschikbare budget en specifieke wensen en eisen.

Voor eenvoudiger websites, bieden we een all-in, fixed price implementatietraject waardoor u snel aan de slag kunt met het Kentico CMS. Aan de hand van een uitgekiend stappenplan, bepaalt of u gebruik maakt van een koop- of huurlicentie en welke functionaliteiten u nodig heeft. Vervolgens kiest u samen met één van onze consultants een Basisimplementatie (1, 2 of 3) en gaan we aan de slag. De technische realisatie kan dan in een korte tijd worden afgerond en een gebruikersinstructie is inbegrepen.

Voor ingewikkeldere websites waarbij het Kentico CMS volledig op maat wordt gesneden, maken we graag een begroting op maat. U bepaalt zelf van welke expertise u gebruik maakt: vormgeving, interactie ontwerp, technische realisatie, online marketing (FlexMarketing) en voortdurende technische ondersteuning (FlexInternet).

Natuurlijk maken we zoveel mogelijk gebruik van kant-en-klare modules of aanvullende oplossingen van andere leveranciers. On-Site biedt o.a. oplossingen voor:

  • Marketing Automation
  • e-mail marketing
  • Enterprise Search
  • Online Chat Customer Support
  • Product Configurator
  • Online CRM
  • Document Management

Agile Web Development
Het volledig vooraf definiëren van een webtoepassing is vrijwel onmogelijk.

Er is vaak sprake van een groot aantal gebruikersscenario’s en vele variabelen waarmee rekening moet worden gehouden. De specificatie van het Plan van Aanpak kan op die manier een kostbare en tijdrovende zaak zijn. Daarom wordt bij het ontwikkelen van webapplicaties steeds vaker gebruik gemaakt van zgn. Agile ontwikkelmethodes waarbij interdisciplinaire teams (ontwerpers, ontwikkelaars en opdrachtgever) samen en in stappen zo snel mogelijk tot een concreet resultaat komen (iteraties).

Een vorm van Agile ontwikkelen is de SCRUM methode, waarbij de nadruk op uitgebreide documentatie die bij andere methoden centraal staan, vervalt. On-Site hanteert een eigen Agile ontwikkelmethode, waarbij de zakelijke doelstellingen het uitgangspunt vormen en functionaliteiten zo goed mogelijk vooraf worden vastgelegd – in veel gevallen beslaat dat het grootste deel van de te ontwikkelen functionaliteit. Gedurende het project wordt het overige deel bepaald of – indien nodig – bijgesteld, in nauw overleg met de opdrachtgever.

Kosten
De kosten voor de implementatie van het Kentico CMS bestaan uit een aantal onderdelen:

1. De licentiekosten (en eventuele hostingkosten)
2. De implementatiekosten
3. De kosten van ondersteuning na oplevering op het gebied van techniek en online marketing

De licentiekosten
Er zijn drie mogelijkheden:

1. Huur
On-Site biedt de mogelijkheid het Kentico CMS te huren, waarbij wij zorgen voor de beschikbaarheid van het CMS en de hosting ervan. U maakt gebruik van Software-as-a-Service en betaalt op basis van gebruik van het CMS voor een bepaalde periode. Na afloop van die (abonnements)periode kunt u de looptijd verlengen of kiezen om de software alsnog aan te schaffen. In het laatste geval is een korting van toepassing op de reguliere licentiekosten.

2. Koop
Natuurlijk kunt u ook een licentie aanschaffen. Het transparante licentiebeleid van Kentico biedt een passende licentie voor elke situatie. Het is zelfs mogelijk de broncode aan te schaffen.

3. Competitieve Upgrade

Wanneer u gebruik maakt van een maatwerk CMS oplossing (bijvoorbeeld ontwikkeld door uw Internetbureau), of een ander CMS product, en wilt u overstappen naar Kentico, informeer dan naar een scherpe aanbieding voor een Competitieve Upgrade. Wij verzorgen de migratie van uw oude systeem naar Kentico van A tot Z. Dat kan één-op-één of op basis van een geheel nieuw en verbeterde grafische vormgeving.

De implementatiekosten
Met Kentico blijft het realiseren van CMS-oplossingen overzichtelijk en beheersbaar. Geen onverwachte uitloop en budgetoverschrijding, maar een duidelijk overzicht van kosten en een heldere planning. Want voor veel van uw wensen zijn kant-en-klare oplossingen voorhanden; door configuratie van aanwezige standaardfunctionaliteiten of toepassing van aanvullende modules. En natuurlijk is soms specifiek maatwerk nodig, maar ook dan biedt het Kentico CMS een pasklaar antwoord.

De kosten van een implementatie worden met name bepaald door het gewenst aantal functionaliteiten en de moeilijkheidsgraad van die functionaliteiten. Voor eenvoudige implementaties zijn er onze Basisimplementaties; voor ingewikkelder projecten maken we graag een begroting op maat.

Basisimplementaties
Om de kosten van de technische realisatie zo overzichtelijk mogelijk te maken, biedt On-Site de Basisimplementatie; een compleet pakket van diensten, waarmee u snel en eenvoudig over een Content Management oplossing beschikt, afgestemd op uw specifieke wensen. Er zijn drie varianten – Basisimplementatie 1, 2 en 3.

Hoe werkt het?
Uit een uitgebreide lijst selecteert u die functionaliteiten waar u voor de nieuwe website gebruik van wilt maken. De functionaliteiten zijn naar moeilijkheidsgraad ingedeeld in drie categorieën: A,B en C. Elke Basisimplementatie stelt u tegen een vastgesteld tarief in staat per categorie een bepaald aantal functionaliteiten te laten realiseren. Voor functionaliteiten die genoemd worden in categorie D worden altijd extra kosten in rekening gebracht afhankelijk van de exacte toepassing. Zo heeft u vooraf de uiteindelijke kosten van de volledige implementatie helder in beeld.

Wie ontwerpt de website?
U of uw reclamebureau leveren de vormgeving voor de nieuwe website aan. Natuurlijk kan ook On-Site de vormgeving en het interactie ontwerp verzorgen, op basis van de bestaande huisstijl of geheel vernieuwd. In ieder geval bent u niet gebonden aan vooraf gedefinieerde sjablonen, maar bent u geheel vrij de vormgeving en de navigatiestructuur zelf in te vullen.

Bel ons of stuur ons een bericht voor een vrijblijvende kennismaking.

 
NEEM CONTACT MET MIJ OP
Neem de beveiligingscode over:
 Security code