MenuButton

Online nieuwe klanten winnen en het vergroten van de naamsbekendheid zijn in 2012 nog steeds de belangrijkste uitdagingen voor de Nederlandse B2B bedrijven. Dat blijkt uit de tweede B2B Marketing Barometer van spotONvision en TNS NIPO. Maar niet onbelangrijk zijn de verbeterslagen die te behalen zijn in bedrijfsprocessen.

Er wordt daarom veel verwacht van de hedendaagse B2B Marketeer. Verschillende afdelingen uit de eigen organisatie komen met nieuwe wensen en eisen, maar ook externe klanten worden steeds veeleisender. On-Site adviseert B2B organisaties over trends, techniek en mogelijkheden om organisaties mee te laten groeien.

Ontwikkelingen CMS
Jarenlang waren Web Content Management Systemen (CMS) iets dat een bedrijf nodig had, maar verder geen aandacht aan besteedde. Niks bijzonders dus, het moest werken. Tijden zijn veranderd. Een CMS is steeds belangrijker geworden voor een succesvolle website, zowel in B2C als in B2B. Jouw website is nu een strategische succesfactor in jouw online B2B marketingstrategie.
 
CMS en CRM, e-commerce
In oude situaties komt het veel voor dat websites handmatig ge-update moeten worden met producten en productinformatie; en andersom worden adressen afkomstig van een website handmatig ingevoerd in een CMS. Dat is geen ideale situatie. On-Site bedenkt slimme oplossingen voor B2B organisaties om een CMS en een CRM te koppelen en zo veel processen efficiënter te laten verlopen. Of een organisatie nu werkt met Exact, SugarCRM of bijvoorbeeld Unit4 Multivers Extended, On-Site bedenkt en implementeert oplossingen die organisaties sneller en efficiënter laten werken. Bijvoorbeeld een B2B webshop op basis van een ERP-systeem.
 
Marketing Automation en Leadgeneratie
Met Marketing Automation software is het mogelijk om volgens vooraf gedefinieerde regels en processen leads te identificeren, van scores te voorzien, te kwalificeren en te 'nurturen' met relevante informatie. En kunnen op basis van het digitale gedrag van prospects slimme 'nurturing campagnes' opgezet worden, waarbij er tijdens de koopcyclus meerdere malen met hen gecommuniceerd wordt. On-Site heeft zeer veel ervaring met Marketing Automation en Leadgeneratie en adviseert organisaties over de nieuwste trends en mogelijkheden.

Informatie
On-Site komt graag eens bij u langs om uw kennis te verrijken en voorbeelden van B2B oplossingen te laten zien. Neem voor meer informatie contact met ons op.

 
NEEM CONTACT MET MIJ OP
Neem de beveiligingscode over:
 Security code